Nyári kívánságlista húsvét alkalmából

2012.március.29. 14:08

*Bianka*

0 komment

A húsvét jó alkalom vagyis ürügy arra, hogy vegyek magamnak pár dolgot nyárra. Ettől sokkal jobb kedvem lesz, mert ilyenkor azt vízionálom, hogy egész nyáron valami vízparton fogok ücsörögni, pedig ennél sokkal esélyesebb helyszín a tetőtéri iroda.

Sebaj, ettől függetlenül mindenképp szükségem van pár dologra, amikor megláttam ezt a képet, amin Magdalena Frackowiak önfeledten futkos a tengerparton rögtön tudtam, nekem idén kell egy piros-fehér kockás fürdőruha (is).

Hamar találtam is fürdőruhát a Women'Secretben, ahol még egy kalapba is beleszerettem. A kalapot már beszereztem azóta, a fürdőruhát még nem, mert sajnos push-up fazonú, várom az anélkülit.

Ezenkívül még két praktikus dologra mindképpen szükségem van, az egyik egy olcsó napszemüveg, amit csak strandoláshoz veszek fel, és szinte csak hajpántnak használok és egy olyan balerina cipő, ami mutatós de egy szezon alatt elnyűhető. Végül erre jutottam:


Fürdőruha alsó és felső: Women'Secret

Kalap: Women'Secret

Balerina fehér: Zara

Balerina metál: Zara

Napszemüveg: H&M

 

0 komment

Címkék: húsvét zara h&m polyvore womensecret kívánság lista

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr984347478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása