Konty vagy sem? - esküvői frizura kérdések

2012.április.16. 10:14

*Bianka*

2 komment

Őszinte leszek, sosem értettem, hogy miért kell az esküvőre kontyot készíttetni. Azt értem, hogy akkor szebben látszik a nyak és a váll a ruhában, de szerintem a legtöbb nőnek jobban áll a kieresztett haj. Ez egy örök kérdés, amire mindenki másképp válaszol. Az angol Instyle összegyűjtött 25 esküvői frizurát, amiből én kiválasztottam a nekem leginkább tetsző hatot.

Ha átnéztétek várom a választ, szerintetek esküvőre konty vagy sem?

1. Loknik: Az én kedvencem, ha egyszer esetleg férjhez megyek biztos valami hasonló fazont választok.

2.  Laza konty göndör hajjal: Ez a fazon van akinek nagyon jól áll, ám szerintem kevés fodrász tudja igazán természetesre megcsinálni.

3. Konty féloldalra: ez szerintem gyönyörű, Scarlett arcformájához például tökéletesen passzol. Ti bevállalnátok?

4. Konty fonattal: Ha konty, akkor már legyen benne hajfonat, hiszen attól igazán romantikus, vagy ez már sok?

5. Egy egyszerű hajfonat? Sokan azt gondolják túl kevés egy esküvőre, de szerintem egy hozzá passzoló ruhával gyönyörű lehet:

6.  Óriáskonty: Ha már konty mindenképp, akkor nekem ez a kedvencem. Én sosem viselném így a hajamat, de Jennifernek remekül áll:

Szóval esküvőre kötelező a konty?

Fotók forrása

 

2 komment

Címkék: esküvő haj frizura

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr884452993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöld Napocska 2012.04.16. 15:11:03

Nem konty! :) Diktáljon az egyéniség, hogy a menyasszony stílusához/személyiségéhez/kedvéhez mi áll legközelebb.

Buzika88 2013.09.13. 22:32:40

hát nekem meg tuti kontyom lenne, és ennek olyan prosztó oka van, hogy az én hajammal bármit csinálhat bárki, semmi tartása nincs, bármilyen frizurát kirúg azonnal... mindamellett egyszerűen nem tudom "viselni" a kiengedett hajat, zavar, száll össze-vissza, nem lennék túl méltóságteljes vele... persze a legtöbb nő nem ilyen béna, ha engem is normális hajjal áldott volna meg a balsors, bizonyára kiengedném, vagy félkontyban csináltatnám meg :)
süti beállítások módosítása