Napi tipp: Dobd fel a karkötőd! (DIY)

2012.május.07. 12:33

*Bianka*

0 komment

Nagy sikert aratott az OurFashion-ön Anna posztja, amiben bemutatta nektek, hogyan újította fel megunt nyakláncát. Nem rég belefutottam egy hasonló felújító technikába, ez azonban karkötőhöz társítható. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon hamar megunom a bizsukat. Beleszeretek egy kiválasztott darabba az üzletben, megveszem és 3-4 alkalom után landol a megszokott dobozban vagy odaadom anyukámnak. Talán pont ez a rossz tulajdonságom az oka, hogy mostanában rákattantam a do it yourself posztokra és képekre.

Ez most a kedvencem. Szerintem én kipróbálom, és ti?

Fotó forrása

0 komment

Címkék: ékszer diy karkötő napi tipp

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr194493811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása