Love or Hate? - Kendőben nyáron

2012.június.10. 11:07

*Bianka*

1 komment

Azt hiszem én sosem fogom legyőzni azt a sztereotípiát, hogy hátra kötött kendőt a konyhás nénik hordanak. Nálunk nyugatabbra azonban elég menőnek számít nyáron ez a viselet, és sok street style blogon ajánlják napszúrás ellen a hölgyeknek.

Szerintetek legyőzzük valaha az előítéleteinket a kendővel szemben vagy a mi generációnk elveszett ilyen szempontból? Vagy ti már rég legyőztétek és csak én vagyok lemaradva?

Fotók forrása

1 komment

Címkék: kendő street style love or hate

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr434576405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.06.10. 12:36:45

Nekem is tetszene, de hát tényleg ezek a sztereotípiák... A másik asszociáció a kendőkről szerintem a nagyon-de-durván-natúr lányok/nők, főleg az első képhez hasonló jellegűeknél.
süti beállítások módosítása