A döntésképtelenség netovábbja

2012.június.19. 10:00

*Bianka*

2 komment

Természetesen azzal nem mondok újat, hogy minden smink és szépségápolási cuccom egyszerre fogy ki. Ezzel nem is lenne olyan nagy gond, ha nem lennék szinte teljesen analfabéta ebben a témában. Sosem tudok dönteni, hogy miből mit vegyek. Most is így állok és annyira nem értek hozzá, hogy többnyire a csomagolás alapján döntöm el, hogy melyiket válasszam. Na jó, néha felhívom Melindát a pénztárnál pánikolva...


Lássuk mire van most szükségem:

  • Nagyon szeretnék egy narancs-korall árnyalatú körömlakkot. Igazából itt a két Chanel között vacilálok.
  • Hamarosan kifogy a parfümöm és nem tudom, hogy a mostaniból tankoljak fel újra (Salvatore Ferragamo - Signorina) vagy az előzőt hozzam vissza a polcra (Giorgio Armani - Armani code)
  • A szempillaspirál az aminél teljesen meg vagyok lőve, hogy mégis mi alapján és melyiket válasszam?
  • Kinéztem egy Bobbi Brown szemceruzát, itt nem merült fel vetélytárs, de ha van jobb tippetek szívesen várom.
  • Ezenkívül szeretnék egy nyári ajakápolót. Itt a legcsábítóbb, hogy csomagolás szerint válasszak és elrohanjak a MAC csíkos verziójáért.

 

Van már tapasztalatotok a lent látható termékekkel? Ha igen, akkor segítsetek nekem dönteni. Ti egyébként mi alapján döntitek el, hogy melyik szépségápolási terméket választjátok?

donteskeptelenseg.jpg

 

2 komment

Címkék: mac beauty chanel giorgio armani lancome polyvore bobbi brown

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr174597671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2012.06.20. 14:29:16

Körömlakkból én a Mac-et választanám. :) Ha ragaszkodsz a Chanelhez, akkor a sötétebbiket.
Parfüm: Armani Code marha erős illat nyárra szerintem. Úgy hogy inkább a Signorina.
Ajakápoló: nem tudok a fentiekről nyiltkozni,de tudom javasolni a tiszta shea vajat. ;)Vagy alverde körömvirágos ápolója is szuper. Illetve én a Maybelline illatos Color Sensational Popstick-jét szeretném kipróbálni, de még egyik helyi DM-ben sem láttam. :(

BraveNewGirl 2012.07.30. 14:08:29

Nekem Chanel szemceruzám van és imádom.
Ez van nekem: www.chanel.com/it_IT/fragranze-cosmetici/Maquillage-Matite-Eyeliner-LE-CRAYON-YEUX-94865
Csak ajánlani tudom. Profi "szerszám":D:D.
süti beállítások módosítása