Napi hangulat: barna-sárga színkombináció

2012.július.06. 10:35

*Bianka*

3 komment

Valamiért most rákattantam a barna színre, pedig nyáron sosem szoktam ilyet hordani, hiszen tipikus őszi árnyalatról van szó. Most mégis nagyon tetszik fehérrel és világos sárgával kombinálva egyaránt, úgyhogy ki is néztem magamnak ezt az Armani Jeans táskát, amit még az is lehet hogy megvásárolok magamnak, hiszen egyszerű, strapabíró és minden belefér. Ami ennél szebb, de merőben kevesebb rá az esélyem, az ez a csodás Hermés papucs.

Ti szoktatok hordani barna színt nyáron?

napihangulat.jpg

Ruha: John Lewis

Táska: Armani Jeans

Szandál: Hermés

Karkötő: MICHAEL Michael Kors

Körömlakk: MAC

Rúzs: Lancome Rouge in Love

Szemhéjpúder: Lancome

3 komment

Címkék: mac lancome michael kors hermés polyvore armani jeans napi hangulat

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr834632649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mary_Poppins 2012.07.06. 12:15:05

Én is nagyon szeretem a fehér-barna kombinációt nyárra.
Egyébként pedig a sötétkék barnát is.

A Topshop-ban lehet kapni egy szandált, ami talán egy kicsit hasonló
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=4463068&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208543&parent_categoryId=208492&pageSize=200&refinements=category~[209963|208543]&noOfRefinements=1

2012.07.06. 12:21:43

Ez a középbarna nagyon szép nyári árnyalatnak is :)!

deque · http://desa.hu/ 2012.07.06. 18:22:59

Szerintem is teljesen rendben van! :-)
süti beállítások módosítása