Egy stílusos esküvő Magyarországon

2012.július.31. 07:57

*Bianka*

6 komment

Igazából mindig is tudtam, hogy Sármán Nóra esküvői ruhában tud igazán csodát művelni, mégis amikor megláttam Johanna ruháját elfogott a libabőr. A ruha tökéletes és mondhatni, hogy a mennyekbe emeli a menyasszonyt. Az első pozitív sokk után, csak pár órával tértem vissza a képhez és kezdtem el megnézegetni a többi fotót az esküvőről és akkor jött a második pozitív löket. Johanna és férje olyan egyszerű és mégis stílusos esküvőt álmodott meg magának, amit sajnos ritkán látni itthon és nagyon jó érzés, hogy valakiknek mégis sikerült.

De egyelőre kanyarodjunk vissza az esküvői ruhához. Nórit megkérdeztük mégis, hogyan készült a csoda:

Ezt a menyaszonyi ruhát kizárólag Johannának terveztem,elsősorban az ő egyénisége és nőiessége volt az inspiráció. Finom, és érzéki megjelenésre törekedtem, így a hernyóselyem alapot gyönyörű csipkék borítják tetőtől talpig. A ruha különlegessége két különféle csipke használata, melyeket egy nagymúltú francia csipkemanufaktúrából rendeltem. Egy nagyon finom pókhálószerű pamutcsipke, és egy gyönyörű rajzolatú selyemzsinóros kacérkodik egymással.

DSC03388kicsi.jpg100k.jpg599954_403437193037833_955805933_n.jpg396063_403436926371193_1408148186_n.jpg

De akkor most térjünk vissza kicsit magához az eseményhez, amit Johannáék a badacsonyi Laposa Borhotelben rendeztek meg. A fő dekorelem a levendula volt és a pár minden dekorációt (az ültetőkártyától a csokorig) saját kezűleg készített.

003l.jpgmeghívók.pngdekor01.jpgdekor3.jpgcsokor.png

Kiemelném még, hogy én nagyon pozitívnak tartom, hogy a völegényen nincs zakó. Miért kell minden férfinek karótnyelt öltönyben házasodnia?

292379_403437056371180_125527625_n.jpg

Még mindig nem tudok betelni a képekkel, gratulálok az ifjú párnak a csodálatos eseményhez!

Az OurFashion és OurCelebration nevében pedig sok boldogságot kívánunk nektek!!!

A fotókat az Inlove csapata készítette

6 komment

Címkék: levendula eksüvő sármán nóra nora sarman balatoni esküvő

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr814687984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna_mari 2012.07.31. 10:57:54

Átlagos esküvő, külföldi honlapok tele vannak ezzel a levendulás koncepcióval.
Itthon is csillió ilyen van, csak nem Sármán Nóra-ruhában van a menyasszony és nincs ekkora hírverése/hátszele.

csodalovacska 2012.07.31. 14:59:07

@anna_mari: csak nem savanyu a citrom. Valóban kint ez átlagosnak mondható, de itthon igenis stílusosnak számít. A masnisszékesszvarovszkikontralimuzin eltúlzások átlagosabbak.

kacaj hangosan 2012.07.31. 15:21:13

Hát, a ruhával annyi bajom van, hogy ki van vágva csípő táján. Először mikor néztem a képet arra gondoltam húúúhaa, tényleg jó szabása van, de amikor megláttam a lukat a medencéjénél az ugrott be, hogy jáj, ez is közönséges ruha így...

Miért kell állandóan a szexualitást belevinni a ceremóniába?! Miért nem lehet egyszer 10 percig normálisan felöltözni?! Persze vannak rövid ruhák, meg vannak kibuggyanó mellesek, azok is a közönséges kategóriában vannak nálam, de még mindig jobb ha vkinek a térdét látom, mintha vkinek a medencéjét tanulmányozom akaratlanul, hiszen elvégre is az orromba van tolva. A csipke gyönyörű rajta, a dekor tényleg átlagos külhonban, itthon MÉG nem, de nem is baj, de sajnos ez a ruha szerintem nem olyan gyönyörű mint aminek beállítjátok.

Még azt is mondhatnám rá, olyan mintha véletlen elszakadt volna a szoknya a fűzőtől, ami viszont ciki.....

Üdv :) és ez csak az én véleményem volt, s nem savanyú semmilyen narancs :)

rollergirl64 2012.08.03. 20:05:53

Hát ez elég messze áll a közönségestől... egy gyönyörűen megtervezett és megvarrott ruhát látunk, ami üde színfoltja a magyar esküvői ruha kínálatnak... minden apró részletre odafigyelt mind a tervező, mind pedig a pár/esküvőszervező amikor kitalálta a koncepciót. Szerintem a ruha abszolút illik a helyszínhez és a menyasszony és gyönyörű benne... Ritkán látni ennyire stílusos magyar esküvőt...

kacaj hangosan 2012.12.17. 15:48:12

@rollergirl64: szerintem meg ízléstelen, hogy felhívja a figyelmet a puncijára... VAgy ha úgy jobban tetszik, kiemeli a fűzőt, ami akaratlanul is odavonza az ember tekintetét ... Igazából az a vicces, hogy mint a menyaruhák megszállotjaként sokszor belefutottam már érdekes darabokba, de ennél(!) a ruhánál mondtam először, hogy ízléstelen!
Más ruhák, amik jobban kivágva voltak, nem is gondoltam ilyenre, mert azok TÉNYLEG úgy is készültek, semmi takargatnivalójuk nem volt.
De ez a ruha hátulról gyönyörű, és akkor... megfordul.. elrontja a hatást.

Az igényes esküvőről meg az a véleményem, hogy a brittek már kitaláltak megint vmi újdonságot, adok pár évet aztán azt is átvesszük, és majd arra fogjátok írni, hogy fúúú, milyen igényes.

Szerintem a legigényesebb esküvő, a tipikus falusi hagyományokat kisérő :) A rohadt nagy lagzival, és a sok sütivel, meg kajával, amit maguk csináltak! (:

rollergirl64 2013.01.17. 15:18:15

@kacaj hangosan: Abban egyetértünk, hogy nem értünk egyet :) Szerintem viszont nem feltétlenül baj, hogyha 1-2 dolgot átveszünk, ha ezt nem "ész nélkül" tesszük.

Szerintem, abban megegyezhetünk, hogy bár nem te stílusod ez az esküvő, odafigyeltek a részletekre és jól összepakolták az egészet. :)
süti beállítások módosítása