Karácsonyi ajándékötletek a rózsaszínért rajongóknak

2011.december.22. 14:28

fashionista

2 komment

Voltak korszakaim a színekkel. Volt szürke korszakom, volt babakék mániám (mentségemre legyen mondva, hogy kb. 10 évvel ezelőtt történt) és egy időben rajongtam a rózsaszínért is. Szerintem sokan szeretik/szeretitek ezt a színt, így lent összeválogattam pár tárgyat, ami csodás ajándék lehet a fa alatt. De azt ezúton is szeretném hangsúlyozni, hogy a rózsaszín nem egyenlő a Hello Kitty-vel és a csillámporos, gejl, gyermeteg dolgokkal, hanem igenis lehet elegánsan kinézni pinkben is.

Ti hogy álltok a rózsaszínnel?

2 komment

Címkék: karácsony ajándékötletek

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr113480901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timeazsofia 2011.12.23. 10:34:39

Amikor tizen-huszonéves voltam, nem szerettem, most viszont vannak árnyalatai, amiért rajongok!

Orshe 2011.12.29. 13:10:41

Vannak árnyalatok, melyek elviselhetőek, azonban csak mértékkel! Nekem a rózseszin ruhák semmiképpen sem tartoznak a kedvenceim közé...
süti beállítások módosítása