A függőség új formája

2012.május.10. 10:27

fashionista

3 komment

Emlékeztek arra a Jóbarátok epizódra, amikor Monica és Chandler már babát terveztek, de Monica pánikrohamszerű hisztit kapott attól, hogy esetleg a gyerek majd összekavarja a 'szalagos fiókban' a dolgokat? Nos, attól tartok, hogy én is errefelé tendálok: a szalagok terén nem ismerek tréfát. Amszterdamban a HEMA nevű üzletekben vesztettem el a fejem: olyan boltok ezek, mint a Marks&Spencer Angliában, árulnak ott mindent a ruhaneműktől kezdve a kozmetikumokon és az irodaszereken át az ételekig. És árulnak MINDENFÉLE csodás dekorációs dolgot is: szalagokat, muffinpapírt, uzsonnás zacskót, partikellékeket, azaz mindent, amitől a szívem gyorsabban ver. Nem tudtam ellenállni, sok dolgot vettem (szerencsére az árak nem voltak vészesek, 1-3 EUR közt volt minden) és elképzeltem, hogy a szélforgó milyen jól mutat majd egy vajkrémes muffin tetején, vagy hogy milyen vicces lesz csillagos uzsonnás zacskóba csomagolni majd a szendvicseket (megtörtént, de a barátom nem ugrált érte: kijelentette, hogy úgy érzi magát, mint egy általános iskolás kisfiú, szóval azóta kicsit visszafogottabban használom a szerzeményeimet). 

Ti szerettek ilyen apróságokat vásárolni, és velük dekorálni?

Szalagok

Dekortapaszok és öntapadós szalagok:

Mini szélforgók (cupcake dísznek, stb.)

Szalvéták a H&M-ből (darabja 0.99 EUR)

Mini zászlók és egyéb díszek

Uzsonnás zacskók - színben harmonizáló szalvétával

3 komment

Címkék: amszterdam dekor hema

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr494499882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2012.05.10. 11:12:27

Munkámból fakadóan a napom nagy részét hasonló dekorációs egységek taperálásával, felhasználásával töltöm, és imádom. Pont múlt héten vettem egy pink alapon fehér szélforgót, ami most egy virág mellett díszeleg egy cserépben. :)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2012.05.10. 11:13:41

Az uzsonnás zacskók tündériek, a szalagokból pedig jó kis karkötőket lehetne eszkábálni.

2012.05.10. 15:26:23

Én nagyon hálás tudok lenni időnként, hogy nincs annyi lehetőségem "kis vackokkal babrálni", mint szeretném, mert különben én is fel tudnék vásárolni egy egész bőröndnyi bigyót... Aztán nem merném/tudnám mihez felhasználni:).
süti beállítások módosítása