Temetőben pózol hófehérben Enikő

2012.június.03. 09:48

*Bianka*

1 komment

Már egy ideje nézegettem Mihalik Enikő facebook adatlapján szereplő profilképét és vártam, hogy mikor jelenik már meg az az editorial, amiben ez a csodálatos kép szerepel:

Ma reggel aztán végre megtaláltam és kiderült, hogy egy nagy csavarral Victor Demarchelier fotós Enikőt egy temetőbe cipelte el, hogy a Vogue spanyol kiadása számára fotózzanak képeket. A magyar szupermodellen csak hófehér dizájner ruhák láthatóak, amiket a stylist olyan márkák közül válogatott, mint az Isabel Marant, Anna Sui, Louis Vuitton, Valentino, Nina Ricci, Narciso Rodriguez, Theyskens’ Theory. A fotók hangulata szerintem csodálatos, de csak akkor ha eltekintünk a helyszíntől, mert így egy kicsit hátborzongató az egész.

Fotók forrása

1 komment

Címkék: vogue valentino louis vuitton nina ricci anna sui mihalik enikő

A bejegyzés trackback címe:

https://ourcelebration.blog.hu/api/trackback/id/tr14562391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.06.03. 18:24:15

Nem annyira hátborzongató, szerintem sokkal inkább etikai kérdés. Mert ha még ki is akar fejezni valamit azzal, hogy egy temető a díszlet, a sírokon való combvillogtatás helyett bizonyára lehetett volna olyan megoldást találni, ami ugyanazt az üzenetet hordozza...
Képileg egyébként tényleg varázslatos alkotások.
süti beállítások módosítása